Quan resulta que ets un cigne trompeter i neixes mut, com li ha passat a en Louis, tens un problema. Sobretot, si el teu pare no deixa de dir que això no s'havia vist mai a la fam...
Leer descripción completa
17,00€
Disponibilidad media
Información
Descripción
Quan resulta que ets un cigne trompeter i neixes mut, com li ha passat a en Louis, tens un problema. Sobretot, si el teu pare no deixa de dir que això no s'havia vist mai a la família, fins ara! I la cosa es complica encara més quan t'enamores i vols declarar-te com ho fan tots els cignes trompeters.
Sí, és un problema, però en Louis és molt espavilat i, sobretot, té uns quants amics que estan disposats a ajudar-lo, com en Sam, un nen que passa les vacances just al costat del llac on viu ell, o la professora que ensenya el cigne a escriure, o el barquer que el deixa instal·lar-se a l'Hotel Ritz de Boston. Al capdavall, quan un es vol comunicar, sempre troba la millor manera de fer-ho. I en Louis té les ganes i també té molta bufera!
Elwyn Brooks White fue un importante ensayista estadounidense, humorista, poeta y estilista literario. Se graduó de la Universidad de Cornell en 1921 y, cinco o seis años más tarde, se unió al personal de la recién fundada revista The New Yorker. Fue autor de más de diecisiete libros de prosa y poesía y fue elegido para la Academia Americana de Artes y Letras en 1973. Ganó innumerables premios, incluyendo la Medalla Nacional de Literatura de 1971, el Premio Laura Ingalls Wilder y el Premio Pulitzer especial en 1978 por toda su obra.
Marc Donat i Balcells nació en Barcelona en 1968 en un piso lleno de libros de las más diversas medidas, formas y colores: Babar, El Cavall Fort y los Pitufos, Asterix y Lucky Luke, Joaquim Carbó, Josep Vallverdú y Sebastià Sorribes, Camen Kurtz y Michael Ende, los Siete Secretos, Los Cinco y los Bloc, Mafalda y Charlie Brown... Trabajó durante una década en El Mundo Deportivo y hace más de diez años que es redactor de la revista de El Círculo de Lectores. A ratos traduce, corrige y escribe lo que puede. Es autor del cuento de Navidad El regalo perdido de Papá Noel.
NÚRIA GIRALT CLAUSELLS
(Barcelona, 1958) és il·lustradora i ara escriptora.
Des que es van trobar, els llapis i la Núria Giralt Clausells, sempre els ha agradat dibuixar junts. De vegades sallunyen, però aixó no els agrada gaire. Llavors es busquen, es criden, es fan xiulets fins que es retroben i viuen plegats nous dibuixos.
Per a la Núria fer llibres ara és jugar... dibuixar... mirar... riure... escriure... estimar... plorar... viure...
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Puede obtener más información aquí o cambiar la configuración.
Opiniones
Opiniones
No hay comentarios, sé el primero en comentarValoración media
¿Has leído este libro?
Valóralo y comparte tu opinión con otros usuarios
Escribir mi opinión