La popularidad de la obra de ROSALÍA DE CASTRO (1837-1885), que escribió poesía tanto en gallego como en castellano, descansa fundamentalmente en «Cantares gallegos» y «Follas nova...
Leer descripción completa
14,90€
Disponibilidad alta
Información
Descripción
La popularidad de la obra de ROSALÍA DE CASTRO (1837-1885), que escribió poesía tanto en gallego como en castellano, descansa fundamentalmente en «Cantares gallegos» y «Follas novas», que expresan con intensidad y emoción los sentimientos de la Galicia campesina, marinera y emigrada. Pero Rosalía de Castro dejó también en sus poemas castellanos testimonio de su prodigiosa sensibilidad para dar forma lírica a la melancolía y a la soledad. Esta antología bilingüe
de su POESÍA, preparada y prologada por Mauro Armiño, reúne esas dos dimensiones creadoras. Otras antologías poéticas en esta colección: Antonio Machado (L 5019), Juan Ramón Jiménez (L 5051), Rubén Darío (L 5310), Miguel Hernández (L 5030 y L 5043), Luis Cernuda (L 5039), Pedro Salinas (L 5023), Vicente Aleixandre (L 5060), Rafael Alberti (BA 0051), Blas de Otero (L 5062), Jaime Gil de Biedma (L 5037), José Ángel Valente (L 5046), José Hierro (L 5055), Ángel González (L 5070).
Rosalía de Castro (1837-1885) é considerada como a escritora nacional de Galicia e a publicación de «Cantares gallegos» (1863) tense como o inicio do denominado Rexurdimento. Filla da fidalguía rural galega, na vida de Rosalía considéranse decisivos para a súa formación intelectual o paso polo Liceo de la Juventud en Compostela e a posterior experiencia madrileña. Foi en Madrid onde publi-cou a súa primeira obra («La Flor», 1857) e onde coñeceu e casou con Manuel Murguía (1858). A súa vida a partir de aquí coñeceu unha grande itinerancia e unha intensa dedicación á escrita. En prosa e en verso, en galego e castelán, a obra de Rosalía de Castro ocupa un lugar moi relevante nas letras europeas do século XIX. Os seus manifestos feministas («Lieders» e «Las literatas»), o seu avanzado pensamento político e social («Follas novas», «El caballero de las botas azules») ou a súa decidida posición crítica como intelectual convértena nunha figura literaria que concita sempre un renovado e múltiple interese. Caracterizada por unha persoal retórica e unha orixinal estratexia en que se modernizan os pactos co lector, tanto os do romanticismo coma os do realismo, a padronesa afondou como poucos nalgúns dos conflitos dialécticos da súa época e nas profundidades abisais da subxectividade do eu, como proban «Follas novas» e «En las orillas del Sar». Fiel á súa Terra de Iria, a pesar de tanto vagar, pasou nela os seus derradeiros anos de vida e nela compuxo esta última obra, capital na súa produción. Enterrada no cemiterio da Adina en Iria, os seus restos foron trasladados a San Domingos de Bonaval, no que hoxe é o Panteón de Galegos Ilustres.
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Puede obtener más información aquí o cambiar la configuración.
Opiniones
Opiniones
No hay comentarios, sé el primero en comentarValoración media
¿Has leído este libro?
Valóralo y comparte tu opinión con otros usuarios
Escribir mi opinión