Memòria personal
Memòria personal

Memòria personal

Conrad, Joseph

Editorial:
L'AVENÇ
ISBN:
978-84-16853-04-5
Arran d’un suggeriment amistós, Joseph Conrad exposa, amb una admirable sinceritat, el seu retrat com a home i com a escriptor. L’autor es despulla del vel propi de la ficció novel... Más información
Editorial:
L'AVENÇ
Traductor:
Muñoz, Josep M.
Colección:
Sèrie Literatures
Encuadernación:
Libro
País de publicación :
España
Idioma de publicación :
Catalán
Idioma original :
Inglés
ISBN:
978-84-16853-04-5
EAN:
9788416853045
Dimensiones:
213 x 140 mm.
Nº páginas:
160
Fecha publicación :
19-01-2017
Disponible en 7 librerías

Dónde encontrar "Memòria personal"

Disponible en 7 librerías

    Sinopsis

    Sinopsis de: "Memòria personal"

    Arran d’un suggeriment amistós, Joseph Conrad exposa, amb una admirable sinceritat, el seu retrat com a home i com a escriptor. L’autor es despulla del vel propi de la ficció novel•lesca i, indagant en la seva memòria, descriu, amb un gran detallisme, escenes íntimes rellevants per a ell. En aquest exercici autobiogràfic Conrad interpel•la directament el lector, mostrant-se ben conscient de la seva presència. Hi trobem una perfecta descripció de com ha nascut el seu món fictici en paral•lel a la seva condició d’escriptor, mentre que el relat de la seva formació vital –l’allunyament del món familiar i les primeres experiències al mar– alimenta les seves reflexions filosòfiques sobre la condició humana i el sentit de l’existència.

    Más sobre

    Conrad, Joseph

    Nacido en 1857 en la Ucrania del Imperio Ruso de padres polacos como Józef Teodor Konrad Korzeniowski, Joseph Conrad se enroló como marinero en un buque francés a la edad de 17 años y cuatro más tarde lo hizo en un mercante inglés. Adoptó en adelante la lengua inglesa, en la cual escribió toda su obra, que continúa ejerciendo su fascinación sobre el lector moderno. Sus obras más populares son " El corazón de las tinieblas " , que resuena en la película Apocalypse Now de Francis Ford Coppola, " Lord Jim " y " Nostromo " , entre muchas otras. El duelo tiene como trasfondo las guerras napoleónicas, de las que el autor oyó hablar mucho en su mocedad. Conrad falleció en 1924.
    Más títulos de Conrad, Joseph
    Los lectores opinan

    Valoraciones y comentarios

    No hay comentarios, sé el primero en comentar

    Añadir comentario