Un saco de estrelas
Un saco de estrelas

Un saco de estrelas

Casalderrey, Fina

Editorial:
Edicións Xerais
ISBN:
978-84-9914-107-7
Cada atardecida do mes de maio, antes de que o sol comezase a preparar a súa cama laranxa no leito das montañas, aquela muller pasaba entre as burlas dos nenos e das nenas cara ás... Más información
Editorial:
Edicións Xerais
Colección:
Infantil E Xuvenil - Merlín - De 7 Anos En Diante
Encuadernación:
Cartoné
País de publicación :
España
Idioma de publicación :
Gallego
ISBN:
978-84-9914-107-7
EAN:
9788499141077
Dimensiones:
215 x 190 mm.
Peso:
290 gramos
Nº páginas:
56
Fecha publicación :
15-04-2010
Disponible en 2 librerías

Dónde encontrar "Un saco de estrelas"

Disponible en 2 librerías

    Sinopsis

    Sinopsis de: "Un saco de estrelas"

    Cada atardecida do mes de maio, antes de que o sol comezase a preparar a súa cama laranxa no leito das montañas, aquela muller pasaba entre as burlas dos nenos e das nenas cara ás leiras de Sobredorrío. Levaba sempre un misteriosos saco luminoso que semellaba ter dentro a luz de ducias de estrelas. Pronto deixaron de facer chacota e comezaron a sentir unha mestura de medo e fascianación que os tiña enfeitizados. A todos os insultos, feos coma unha noite sen lúa, a velliña respondía dun sorriso limpo.

    Más sobre

    Casalderrey, Fina

    Fina Casadelrrey nació en la provincia de Pontevedra el 11 de agosto de 1951. Estudió Magisterio y comenzó a impartir sus clases antes de los veinte años. Desde entonces se dedicó además al mundo de la escritura, empezando por el teatro. Algunas de sus piezas teatrales fueron recogidas en Recursos teatrais para a expresión dramática na escola en 1996.  Pero fue en 1991 cuando se dio a conocer con su novela juvenil Mutacions xenéticas. También en este año recibió el Premio Merlín de Literatura Infantil por Dúas Bagoas por Máquina. En 1994 recibió el Premio Barco de Vapor por El misterio de los hijos de Lúa, título que fue galardonado en 1996 con el Premio de Literatura Infantil y Juvenil.
    Más títulos de Casalderrey, Fina
    Los lectores opinan

    Valoraciones y comentarios

    No hay comentarios, sé el primero en comentar

    Añadir comentario