Tres pasos polo misterio
Tres pasos polo misterio

Tres pasos polo misterio

Fernández Paz, Agustín

Editorial:
Edicións Xerais
ISBN:
978-84-9782-105-6
Tres pasos polo misterio recolle tres relatos nos que a presenza do misterio ocupa un lugar central. En cada un deles unha persoa narra un suceso desacougante e inexplicable que ac... Más información
Editorial:
Edicións Xerais
Colección:
INFANTIL E XUVENIL - FÓRA DE XOGO
Encuadernación:
Tapa blanda o Bolsillo
País de publicación :
España
Idioma de publicación :
Gallego
Idioma original :
Español
ISBN:
978-84-9782-105-6
EAN:
9788497821056
Dimensiones:
210 x 130 mm.
Peso:
278 gramos
Nº páginas:
216
Fecha publicación :
18-03-2004
12,30€
(11,83€ sin IVA)
Comprar Reservar y recoge en tu librería preferida
Disponible en 199 librerías

Dónde encontrar "Tres pasos polo misterio"

Stock en librería
Disponible en 2-3 Días

Disponible en 199 librerías

    Sinopsis

    Sinopsis de: "Tres pasos polo misterio"

    Tres pasos polo misterio recolle tres relatos nos que a presenza do misterio ocupa un lugar central. En cada un deles unha persoa narra un suceso desacougante e inexplicable que acabou por mudar de xeito profundo a súa vida. O arqueólogo de " A serpe de pedra " conta os terribles acontecementos acaecidos nun museo de Lugo provocados pola maldición agochada durante miles de anos baixo un monumento megalítico. O mozo peregrino de " A vella foto das estrelas " relata como debido a un encontro marabilloso acaecido no Camiño de Santiago tocou o misterio da presenza terrible e marabillosa que vén coa noite chea de estrelas. O historiador de " As sombras do faro " rememora, trinta anos despois, os estraños e desacougantes sucesos, tan claros na súa memoria, da enigmática torre de Pontebranca, un faro derruído, onde se viviron experiencias terribles. Un libro que guía os nosos pasos polos camiños do misterio, da intriga e do terror.

    Más sobre

    Fernández Paz, Agustín

    Agustín Fernández Paz nació en Villalba, Lugo, en 1947 y falleció en 2016. Era perito industrial, maestro y licenciado en Ciencias de la Educación, y trabajaba como profesor de Secundaria en Vigo, la ciudad donde residía. Es autor de una extensa obra en el ámbito de la literatura infantil y juvenil, escrita en gallego y en su mayor parte traducida a todas las lenguas de España. Recibió algunos de los premios más importantes en el ámbito de la LIJ gallega y española (Merlín, Lazarillo, Edebé, Rañolas, Raíña Lupa, Barco de Vapor, Protagonista Jove...). Entre los títulos dirigidos a los jóvenes, destacan Trece años de Blanca, Cartas de invierno, El centro del laberinto, Aire negro, Noche de voraces sombras, Fantasmas de luz y Tres pasos por el misterio. En la colección Sopa de Libros publicó títulos como En el corazón del bosque, Un tren cargado de misterios y Desde una estrella distante, y en 2008 recibió el Premio Nacional de Literatura Infantil por Lo único que queda es el amor (colección Leer y Pensar).
    Más títulos de Fernández Paz, Agustín
    Los lectores opinan

    Valoraciones y comentarios

    No hay comentarios, sé el primero en comentar

    Añadir comentario