Perdonar
Perdonar

Perdonar

Osborne, Lawrence

Editorial:
Navona Editorial
ISBN:
978-84-17181-92-5
El David i la Jo Henniger són de camí a la festa d'un vell amic seu que viu en el remot desert marroquí. El David, atordit, condueix en la foscor de la carretera desèrtica, quan de... Más información
Editorial:
Navona Editorial
Traductor:
Basté, Montse
Colección:
NAVONA_PORT BO
Encuadernación:
Libro
País de publicación :
España
Idioma de publicación :
Catalán
Idioma original :
Inglés
ISBN:
978-84-17181-92-5
EAN:
9788417181925
Dimensiones:
150 x 230 mm.
Nº páginas:
336
Fecha publicación :
10-06-2019
19,50€
(18,75€ sin IVA)
Comprar Reservar y recoge en tu librería preferida
Disponible en 207 librerías

Dónde encontrar "Perdonar"

Stock en librería
Disponible en 2-3 Días

Disponible en 207 librerías

    Sinopsis

    Sinopsis de: "Perdonar"

    El David i la Jo Henniger són de camí a la festa d'un vell amic seu que viu en el remot desert marroquí. El David, atordit, condueix en la foscor de la carretera desèrtica, quan de sobte dos joves apareixen a la cuneta i el cotxe n'atropella un d'ells. Mentrestant, la festa segueix a tota marxa. Sota l'atenta mirada del servei marroquí, els amfitrions satisfan fastuosament tots els capricis d'uns convidats exuberants i insaciables que no veuen el moment d'anar-se'n a dormir. L'acció està servida i durant aquest cap de setmana el David i la Jo hauran d'enfrontar-se al seu acte fatídic i acatar-ne les terribles conseqüències.

    Más sobre

    Osborne, Lawrence

    Lawrence Osborne nació en Inglaterra. Estudió lenguas modernas en Cambridge y Harvard. Vivió en París diez años, ciudad donde escribió su primera novela, Ania Malina (1986), y también el libro de viajes Paris Dreambook (1990). Posteriormente llevó una vida nómada; vivió en Nueva York, México, Estambul y Bangkok, ciudad esta última donde reside en la actualidad. Osborne colabora habitualmente en el New York Times Magazine. Escribe también para la edición internacional de Newsweek.
    Más títulos de Osborne, Lawrence
    Los lectores opinan

    Valoraciones y comentarios

    No hay comentarios, sé el primero en comentar

    Añadir comentario