Algú com tu
Algú com tu

Algú com tu

Dahl, Roald

Editorial:
SEMBRA LLIBRES COOP. V.
ISBN:
978-84-16698-08-0
Una tranquil•la mestressa de casa que ordeix el crim perfecte. Un vell tatuador arruïnat a qui li plantegen una oferta tan sucosa com enverinada. Un home de negocis perfeccionista... Más información
Editorial:
SEMBRA LLIBRES COOP. V.
Traductor:
Ràfols Gesa, Ferran
Colección:
Sembra Llibres
Encuadernación:
Libro
País de publicación :
España
Idioma de publicación :
Catalán
Idioma original :
Inglés
ISBN:
978-84-16698-08-0
EAN:
9788416698080
Dimensiones:
210 x 140 mm.
Nº páginas:
240
Fecha publicación :
27-09-2016
Disponible en 31 librerías

Dónde encontrar "Algú com tu"

Disponible en 31 librerías

    Sinopsis

    Sinopsis de: "Algú com tu"

    Una tranquil•la mestressa de casa que ordeix el crim perfecte. Un vell tatuador arruïnat a qui li plantegen una oferta tan sucosa com enverinada. Un home de negocis perfeccionista que es desespera quan un desagradable personatge li desmunta la rutina quotidiana. Un passatger d’un vaixell que ho arriscarà tot per guanyar una aposta impossible. A Algú com tu, Roald Dahl explora els conflictes d’identitat i desplega magistralment el seu mortífer i macabre humor negre. Ho fa amb una mirada cínica, penetrant i corrosiva que ens endinsa en la part fosca de personatges quotidians que inesperadament col•loca en situacions límit que els empenten a actuar d’una manera imprevisible. Com ens pot passar a qualsevol de nosaltres. «El mestre absolut dels relats amb final inesperat», com el va qualificar The Observer, aplega en aquest volum alguns dels relats que van formar part de la popular sèrie Alfred Hithcock presenta i que van triomfar també a l’adaptació televisiva d’Històries imprevistes. Una obra amb què celebrem el centenari del naixement d’un dels escriptors més influents i estimats de tots els temps.

    Más sobre

    Dahl, Roald

    Roald Dahl nació en Llandaff, al sur de Gales, en 1916, y transcurrió muchas de sus vacaciones en Noruega, país de origen de sus padres. Empezó a escribir cuentos en 1942, después de pasar sus años de juventud trabajando en África y siendo piloto en la Segunda Guerra Mundial. Su peculiar mundo, lleno de imaginación, fantasía y grandes dosis de humor y crueldad, le convirtió pronto en un autor de culto. La consagración definitiva le llegó en 1964, con la publicación de su novela más recordada, Charlie y la fábrica de chocolate. Su libro de relatos El gran cambiazo, recogido en este volumen junto con todos sus relatos, recibió el Gran Premio del Humor Negro. Dahl participó también en la escritura de varios guiones de cine, y escribió otros clásicos de la literatura infantil como Matilda. Murió en Oxford en 1990.
    Más títulos de Dahl, Roald
    Los lectores opinan

    Valoraciones y comentarios

    No hay comentarios, sé el primero en comentar

    Añadir comentario